Sunday, February 28, 2010

SİHİRLİ KUTU YU İLK KEZ AÇTI

Moda, aksesuvar hatta artık gece kulüpleriyle bir dünya devi olan Roberto Cavalli’nin iç giyim koleksiyonunun yeni yüzü Elisabetta Canalis oldu. Canalis, duayenin “Sihirli kutu” olarak adlandırılan evinin özel konuğuydu. Moda devi Hello dergsine sihirli kutu adını verdiği evinin kapılarını açtı

FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN

Roberto Cavalli bizi her seferinde şaşırtmayı nasıl başarıyor olabilir? Dokunduğu her objeyi arzulanan bir nesne haline getirmeyi biliyor. Dünyanın en ünlü kadınları onun arzu nesnesi haline gelmiş muhteşem tuvaletlerini giyiyorlar. Kurduğu Cavalli Clubs’daki votka şişelerinden göz alıcı mücevherlere kadar her şey gösterişli ve cezbedici. Kendinizi bir anda kırmızı halı seramonisinde yürüyor gibi hissediyorsunuz.

Ne yapacağı önceden asla tahmin edilemeyen, cömert, keskin zekalı, duygusal, Romantik ve baştan çıkarıcı. Çekimimiz sırasında onu stüdyosunda fotoğrafçı kimliğiyle de görme imkanına kavuştuk. LED efektler ve renkleri kullanarak yeni bir dünya yarattı. Podyumu andıran koridorların, sahneyi andıran zemin kaplamalarının olduğu evde soyut çiçekler her tarafınızı sarıyor.




Her şey tamamen Güzellik ve zarafetle meşgul ediyor zihninizi. Böylesine bir mekanda Aşk konuşmaktan daha güzel ne olabilir ki! George Clooney’nin sevgilisi Elisabetta Canalis, bugün onun özel konuğu. İçten bir gülümsemeyle bakıyor bizlere. Aslında hepimiz aynı şeyi öğrenmek istiyoruz: Elisabetta, dünyanın en beğenilen erkeğini elde etmeyi nasıl başarmış? Konuşmaya başladığımız anda cevabı da bildiğimizi düşünüyoruz. Doğallığından gelen gücü, gülümsemesi ve duygusallığı bizi mest ediyor.



MODA ANLAYIŞINIZ SON ZAMANLARDA ŞOVDAN UZAKLAŞTI. ANLAYIŞINIZDA BİR DEĞİŞİKLİK Mİ OLDU ACABA?

Her tasarımcı hayatında onu teşvik edecek şeylere ihtiyaç duyar. Cavalli kadını her zaman çok şehvetlidir asla zevksiz değildir. Aslında bence hiçbir elbise zevksiz, kaba değildir. Onu taşıma, giyme şekliyle insanlar zevksiz görünürler. Son sezonlarda çizgimi tamamen değiştirmek ve daha minimal bir tarza dönüştürmek istedim. Tabii ki bunu yaparken Cavalli modaevinin özünü oluşturan feminen, sofistike, elegan ve çekici özelliklere sadık kaldım. Bir sonraki koleksiyonumda baskılara, nakış işlemelerine önemli bir vurgu yapacağım, tam da benim müşterilerimin istediği gibi, bir kıyafeti giyen kadın, kendini ekrandan fırlamış gibi hissedecek. Güç algılanan şehveti hedefliyorum. Romantizme yeni bir dokunuş, şiirsel ve pastoral bir stil oluşturacağım. Doğal hayatın ilahi bir anlatımı olacak.



HAYATI ALGILAMANIN YENİ BİR YOLUNU ARIYOR MUSUNUZ?

Tam olarak değil. Son zamanlarda yavaşladığım bir an olmadı ya da şöyle söyleyebilirim: Hayatımdaki herhangi bir şeyi azaltmama gerek olacak bir şey olmadı. Refahı sağlamak için güzel ve dekoratif olan şeyleri alıyoruz. Hayatın her anında dönüşüm içinde olmamız kaçınılmaz ama bu benim karakterimdeki güzellik algısını değiştirmiyor. Moda anlayışım bu tarz şeylerden etkilenerek değişmez. Ben, profesyonel olarak bir kadının rüyalarındaki kıyafeti tasarlamak üzerine yaratıcılığımı kullanıyorum.







ÖNCEDEN BEKLENİR VE TAHMİN EDİLEBİLİR SÜRPRİZLERDEN NEFRET ETTİĞİNİZİ BİLİYORUZ…

Gerçekten yürekten alkışlanan ve ‘Made in Italy’ etiketinin elçisi olacak bir koleksiyon yaratıyorum. Gece kıyafetlerindeki çağdaş detaylar gözlerimi kamaştırıyor. Cavalli modaevi her zaman şıklığın, Devrimci tarzın ve duygusal dokunuşun simgesi olmuştur.

SEKSİ KADINLARI SEVİYORSUNUZ. BİR KADINA BAKTIĞINIZDA ÖZEL OLARAK NEYE DİKKAT EDERSİNİZ?

İlham kaynaklarımın en başında feminenlik yer alır. Bir kadın bedeninin dikkatli ve incelikli, özenli bir şekilde öne çıkarılmasından yanayım… Bir elbise bir kadının hayatını değiştirebilir hatta onun yeni bir aşka adım atmasına bile sebep olabilir. İlgi çeken ve şehvetli bir görünüm başlangıç noktasını oluşturur.



ŞEHVET KAVRAMININ DEĞİŞTİĞİNİ DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ?

Tasarımcılar her zaman bir kadının feminenliğini ortaya çıkarmanın farklı yollarını ararlar. Onun baştan çıkarıcı özelliklerini kaliteli bir şekilde öne çıkarmanın ve güzelliğini sergilemenin… Ama özünde, şehvet duygusu yüzyıllardır var ve değişmedi. Botticelli’nin Venüs’ü tıpkı yaratıldığı zaman gibi bugün de güzelliğin standardı. Hiçbir zaman podyumdaki Trend haline gelen, incecik kadınlardan ilham almadım. Her zaman gerçek kadınlarla ilgilendim, kıvrımları olan gerçek kadından etkileniyorum.



YENİ GECE KIYAFETLERİNİZİ NASIL TANIMLARSINIZ?

Aslında hepsi de başlangıçta kolay görünüyorlar. Bir kadının güzelliğini transparan detaylarla öne çıkarmak istedim. Maskülen kesimlerle kadın vücudunun nazikliğini vurguladım. Floransa binalarının sessizliğinden, zeytin yapraklarının renginden, ilkbahardaki gökyüzünün renginden etkilendim ve yeni çizimlerimde tüm bunları harmanladım. Eski hatıralarımdan yola çıkarak, bu sezon yeni bir rüya yarattım.



BİZE SÜPERMODELLERİNİZDEN BAHSEDER MİSİNİZ? EVA, NAOMİ, CİNDY… ONLARIN HER ŞEYİ İSTEDİKLERİ VE ARZULADIKLARI ŞEYİN O AN GERÇEKLEŞMESİNİ İSTEDİKLERİ DOĞRU MU?

Size onlarla ilgili yüzlerce Hikaye anlatabilirim ama bu benim onlarla kişisel ilişkim ve bende kalmalı! Eva Herzigova ailecek dostumuz ve onun bambaşka bir yeri var. Naomi’nin harika bir kişiliği vardır, tam bir sanatçı ruhu taşıyor. Cindy Crawford’a gelince, her Los Angeles’a gittiğimde onunla mutlaka buluşuruz ve ona elbise hediye etmeyi seviyorum, çünkü muhteşem görünüyor ve tasarımları hissederek taşıyor. Heidi Klum büyük bir Cavalli hayranıdır ve ben de onun büyük bir hayranıyım…

BÜTÜN YILDIZLARLA İÇ İÇESİNİZ. PEKİ SİZİN GERÇEK FAVORİLERİNİZ KİMLER?

Size isim veremem ama Beyonce, Jennifer Lopez, Sharon Stone ve Victoria Beckham’ın tasarımlarımı taşımalarından keyif alıyorum.

ELİSABETTA’YA DÖNERSEK, GEORGE CLOONEY İLE YAŞADIĞI AŞK HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Elisabetta ve George birbirlerine aşıklar. İkisi de oldukça cömert ve büyüleyici insanlar. Ve onların aşkı bir rüya. İnsanların da böylesine düşleri ihtiyacı olduğu için onların aşk hikayesi bu kadar ilgi çekici hale geliyor.


'SİHİRLİ KUTU'YU İLK KEZ AÇTI

No comments:

Post a Comment